helt slut..

tjena.. vakna imorse, mådde så jäkla illa att jag knappt kunde andas, fyfan för biverkningar.
låg och kallsvettades i sängen tills klockan 2 då jag gick upp och tog en kall dusch,
och sedan gick ner på stan och mötte maddekå som jag inte träffat på huuundra år!!
gled över till avesta och tog en fika med pechy, har inte träffat henne på länge heller..
och efter det så kom kicko och olivia och hämta mig, FAN va jag saknat den där bruden♥
kollade på dansföreställningen, va faktiskt bra tyckte jag.. sen skjutsade dem hem mig.

nu ska jag ner och duscha, sen försöka sova, om jag nu lyckas... puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: angelika

gumman :( hoppas det blir bättre snart. <3

2010-02-12 @ 00:05:31
Postat av: ewe (jag)

tack .. jodå, det löser sig! så småningom är de som vanligt :) <3

2010-02-12 @ 18:37:08
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0