7 veckor!! daeemn ewelina

shuu!
mååååste bara säga att den här helgen va chill, nyktert! 7 veckor nu grabbar&flickor!
kan inte förstå själv att jag klarat så länge nu, inte gjort sen säkert 5 år tillbaka...
riktigt stolt fan, tyck va ni vill, men..och har haft roligt nyktert, looovar er alltså.
men nästa helg blire som sagt utgång, dock inge mkt dricka, några bärs kanske!?

fredags
umgicks ja med några homies, sen chilla ja o ep hos mig eftersom ja va/är sjuk.
kollade på 2012, riktigt bra faktiskt.. nu när jag såg den med text & bra kvalle ;)
sen gick jag ner för att lägga mig, men blev att ja kika på blood in blood out ist till 4.

lördags
blev väckt kvart i 9, ingen höjdare alls, men va tvungen att gå upp då...
gled ner på stan med sussi och handlade blommor och present till papi.
kom hem runt halv 1, lagade tacos.. grrrrymt gott! sen gick jag ner och vilade.
fick besök runt 5 så firade vi papi lite grann och sen gled jag över till fagersta.
mötte m, sen kom lisa och vi drog till mig. ut och träffa folk och åkte med S.

och nu sitter jag hemma, tror ja kortfatta mig rätt mkt va?! ahhaha..
hänt en hel del, men tar inte upp i bloggisen! nu blir de film och sova.

kan fan inte tröttna på denna.. så jävla grymt, ryser i hela kroppen varje gång.


jaa.. vi hörs väll mer imorrn. ciao !

Kommentarer
Postat av: Roy

Hahah klaart, snööön är underbar så länge den inte blir till slaask;)

2010-02-28 @ 16:33:59
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: bella

den är så grym den där låten alltså!

2010-02-28 @ 23:02:26
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0