onsdag - träffa maddekåå!

Gomorrrn! vaknade lite senare än förväntat, men de skadade inte mig va!?
gick upp för drygt en timme sen, har precis hoppat ur duschen och ska skynda mig nu.
har planerat att träffa maddekåå idag(blivande mamiii)-glad för hennes skull!
ska först hinna käka thaimat, som jag lagade igår.. de blev heeeelt awesome..
sen ska jag klä på mig ordentligt för solen går i moln hela tiden och de är kallt i luften.

kan inte vädret vara lika bra som för några veckor sen? ge mig värmen tbx!


ciao så länge♥ /ewelina


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi aaw dom e så fina :D tkr faktiskt alla utom dom svarta är superlätta att gå i :D <3

2010-06-16 @ 21:47:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0