tisdag & onsdag...

halluu! kommer faktiskt inte ihåg va jag gjorde i tisdags, mitt minne är BRA men kort ;)! något va de iaf... Sen igår (onsdag) så gick jag upp strax efter 8, och tog mig en promenix till stan vid 10 för att möta upp ep. Blev en liten shoppingtur, handlade 2 chillshorts och solpuder sen tog vi oss en sallad på uteserveringen på plus!
Runt 1 tiden åkte vi hem och jag la mig ute och sola, men inte fan blev de länge förns getingarna jagade mig och jag sprang runt på våran gård som en idiot, haha... redan fått 2 getingstick i år, får räcka! fick iaf lite färg, fast jag bara låg 20 min på vardera sida.
Runt 6 tiden åkte jag in till stan, åkte hem till frida och chilla där, umgicks lyssna på musik osv tills vi drog till trapper och mötte de andra runt 9. Skulle bli en bärs, men blev lite mer... När vi kom hem så låg vi och prata och slockna kanske runt 3.
Idag har jag bara varit så jävla seg så har inte orkat gjort ett skit ännu... bara varit ute/inne hela tiden.
Ska glida ut om drygt en timme och umgås, skönt de iaf.
take care, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0