dags att kryyyyaaa..

tjenaaa älsklingar! haft en bra dag? det har jag iaf, även om den var chill bara.
somnade dock väldigt sent imorse, lyckades slockna vid halv 9, och vaknade halv 1.
blev inge v-ås för mig och Lisa, utan blev en sväng till avesta istället.. ganska ovärt!
kom dit, hon skulle köpa smink, som inte fanns där så blev bara hemåt igen, hahaha.
ääh, fick iaf ha lite kul under den tiden, sen när vi kom till fagersta gled vi till elvahar.
satt där och chilla ett tag, kolla tv och snacka skit bara.. sen styrde vi skjuts hem.

nu sitter jag här med min cocacolazero och har sjukt ont i halsen och näsan ÄN...
tror jag behöver vara hemma och vila ett tag, så imorrn ska jag mysa med Ange.

ni kanske har några bra filmtips?! så man kan underhålla sig på något vis..
 
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma N

Wallander-alla nya filmerna

2010-03-02 @ 00:20:58
Postat av: kungen

1 2 3 kapad ;)

2010-03-02 @ 23:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0