~

shululuuuuu! grym helg tillsammans med min bästa vän som stannar tills imorrn!
fredags så kom hon med min papi vid 5-6? käkade och fixade oss, stresstress..
sen kom D och hämta oss och vi gled upp till mogge först och chilla me grabbarna
efter de så mötte vi upp viktoria och drog på fest där mkt igenkända folk va, kul fan.
och sen blev det krogen "studentfest" tema på P.. ja de flesta vet ju va vi var för ngt.
var ganska svart hela tiden där och efter, svär kommer inte ihåg mkt, men kul hade jag?
gled till mig och hämta saker och ist åkte vi hem till fagersta med elvahar och dem.
chillade med de till... hm? kom hem till mig vid 8 någon gång iaf.. och vaknade halv 12.
fyfaaaaan va äckligt dåligt jag mådde, även alme som vaknade vid 1. låg i sängen till 19.

lördagen var ju aaaa.. somsagt segaste dagen till kväll/natten då visar och dia hämta oss.
vi gled runt lite, och fick för oss att åka till v-ås, så sure why not? kom dit riktigt sent.
drog in på bill o bob?(någon krog) och träffade matilda och maggie snabbt, sen drog vi.
hann även träffa michaela innan vi åkte hem till fagersta igen... kom hem runt 4 tiden.

söndagen... nästan lika som lördagen förutom att den här var JOBBIG, inte seg.
började jobba klockan 12, och va helt död eftersom jag fortf är jävligt förkyld..
men de gick okey, fick till och med sluta 1 ½ timme tidigare, woouhuuuu vaaaa!
mötte alme, som hade varit hos mig hela dagen och chillat medans jag jobbade, hahah..
köpte käk och gick hem till mig och laga potatis kyckling och sååås, ganska gott faktiskt!

jaaaaaaaa nu ska jag va social med alme, och sen får vi se va vi hittar på, PUSS!
(slänger upp bilder o sånt sen om ja orkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0