hooooooooooost

alohaaa.. tänkte börja med att säga att jag saknar olivia... men imorrn så!
skulle tare lugnt, men måste ju hinna träffa henne innan hon drar tbx till värmland.
så imorrn ska jag va med henne och angelikam som också va evigheter sen,hjärtan!

idag har jag bara chillat, fick sällskap av kompischaar inatt som kom och kolla film.
sen så slockna de och jag drog till servus vid 7 och handla, hahaha lite komiskt.
gick hem sen och satt mig vid datorn till klockan 9 då jag somnade, skönt..
vaknade först vid 1, men somna om igen till halv 4, daemn va jag har sovit idag!

snart kommer lisa också, vi ska väll bara mysa och glo någon film eller så ..
sen blir det att lägga sig tidigt ikväll, så jag orkar upp för att glida till avesta imorrn.
hostar sönder som faaan nu, har inte lika ont i halsen så det är iaf bra ;)
ciao så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0