I smile along with you

shuu! nu skriver jag ett sånt här onödigt inlägg om vad dagen haft att erbjuda.
har verkligen inte mått bra, speciellt inte imorse när jag vaknade och inte kunde andas!
fittnäsa, fitthals, fitthosta... märks att jag inte varit sjuk på länge nu alltså. (2 mån)
somnade 8 igår morse, vaknade halv 12 och gick upp och lagade mat till o börja med.
sen gled jag till servus, träffa e och j, sen gled jag hem igen vid 4 och somnade om till 7.
drog iväg igen, sen hem och har varit hemma sen 9, haft så jäääävlaa tråkigt...
bara pratat i tele, setat framför tv;n och setat här framför datorn.. vilken dag...

bara några timmar kvar, sen glider jag och L (kanske E också) till v-ås och träffar Alme!♥
så borde kanske lägga mig snart så jag orkar upp, fast de är nog inga problem!

och förresten så hade jag sjukt tråkigt igårmorse, så gjorde en ny header på typ 10 min.
ska kanske ta mig tid och göra en lite nogrannare. men va trött på min gamla så switcha.


klockan är
05.15 och jag har inte somnat än så slänger upp lite ny fräsch musik!



TOK - Good Like Gold



Young Cash feat. T-Pain & Iceburg - "Sometimes" (CHEERS THEME)



Pitbull Feat. Machel Montano - Alright



Apl De Ap Feat. Will.I.Am - We Be Working



Jason Derulo - Strobelight (Prod. By J.R. Rotem)

ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Roy

Haha sommar e gött de med ju...den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ;)

2010-03-01 @ 18:29:57
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: IDA BACKSTRÖM

ja visst är dom det:)!<3

2010-03-01 @ 23:53:18
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0