grrrrrrr

shululuuuu! sitter i skolan och har varit här hela dagen, åkte hemifrån vid 8 imorse, wooaah.
jag och alme ska snart åka med bussen till fagersta, och ikväll blir det att chilla med folket bara...
har börjat gjort en planering över hur mina veckor ser ut, med allt pluggande och shiet...
så nu kanske jag kommer slippa känna så mkt press och stress när jag har annat i huvudet jämt!

håller på att jobbar lite nu, profeeeten bree, a.k.a almedina! nejdå, muhammed såklart!
fast ganska nice om man skulle ha profeten som sin bästiiis jao!
läser hon detta, som hon förmodligen kommer, så kommer hon bli lite ledsen i ögat..
EEEEller....så skriver hon "NEÄEEJ, jag är profeten!!!" 

vi va ganska pigga imorse alltså! daaaaaemn


ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: alme a.k.a PROFETEN

NÄÄÄ JAG E PROFETEN den t-t-tyngaste så sug på den alla ni andra wannabee profeter :D

2010-03-23 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0