gumman då

Jag förstår mig inte på dig. Ditt lilla skrivande om mig på bloggen gör ju det hela mycket bättre. ska jag göra dtsamma? nej bara ett litet svar;
Du säger att jag inte kommer ha några vänner kvar, men enligt de flesta jag pratat med och vad dom tycker efter allt skitsnack i klassen du sagt så är det ju du som är falsk? från hela början kommer de upp småsaker som du sagt och kom inte o säg att du vuxit ifrån det det då? HA HA HA säger man bara.. Du beter dig som om du kan göra vad som helst för du har ju såååå mkt vänner och whatever om du har? man behöver nära vänner, folk som kan snacka med och lita på. Och när du inte har något att snacka om så älskar du att snacka om folks utseende, vad dom gör fel och allt negativt med dem. ALLA har något negativt, vem är perfekt liksom? Visst jag gjorde ett misstag och sa det du sagt till mig till en annan, men är jag falsk för det? Och pratar jag skitsnack om jag säger något vidare som är sant när jag inte lovat att hållit något? Tänk lite hörru du, eftersom din historia kom fram till 3 pers på olika sätt, så är det väldigt konstigt att du inte ens kunde säga sanningen då? Vi, elr ja ska inte säga de för vill inte dra in andra i det hela vilket du verkar vilja göra. Endast för att sätta EN eller FLERA mot väggen :)
Det är dig man inte kommer kunna lita på. Du hörs för mkt för många. Tänk också på vilken du skäller ut, för enligt dig så är alla falska förutom du själv..

Kommentarer
Postat av: jt

bby,vad har hänt?<3

2008-08-18 @ 19:42:31
URL: http://jjjt.blogg.se/
Postat av: pisse nisse

nej snackar man om utseende är det för den loppan själv inte är stolt över sitt och gör allt för att likna andra..ja tragiskt är det

2008-08-28 @ 15:39:24
Postat av: ingen du vet iaf

så omogna båda ville bara säga det......

2008-08-29 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0