ewelinanordling.

ja men tjenare igen vaa!
har nyligen kommit hem och snart dags och sova tror jag, sjukt trött.
först kom alme hit vid 3 tiden drygt, sen så drog vi hem till mig och tjocka,
blev film och buuuws vaa!? sen även massage och hårgrejser, oooskönt ;)
fast tror alme njöt mest altså, daeeemn :D hihi, aja sen gled vi eh aa till stationen.
jag honka på till v-ås för alme tjata, va där 25 min och drog hem ;) HAHA gratis så vafan!
men nej nu blir de sova så man orkar upp tills avslutnignen imorrn dåååå ;D!
PUSSS
lite bilder från förra veckan och nu i veckan.




12.00
nyss lunchat med pechy, och nu har jag äckligt ont i magen för maten....
vill hem, och längtar tills jag slutar så jag får träffa älsklingen idag igen<3

imorrn, (fre) kommer hon till avesta och umgås med mig och my family, mmmh.
sen blire glida vidare, men blir lugn helg iaf, chillla hos jimmy med jessica oså
sen jobb på lördag och ska även träffa mexx min bby som fyller år imorrn!

ska jobba med valbara hela eftermiddagen (grafisk) så kommer gå segt men..
hörs sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0