för längesen..

tjena vaaa! va ett tag sen jag tog tag i detta och skrev.
men har haft fullt upp sen måndags, och har varit gaaaaaaalet ;D!
handlat julklappar, västerås med bästa och så massa annat med folket.

men igår(juldagen), kan vart den bästa dagen på länge, även om de blev 6 olika fester(a)!
folk va de ju ut iaf, träffa på massa på stan som vart på älvan o star, fifan va folk, galet!
iaf, roligt vare, och blev ju fan gratisfylla för min del ocksåå, kändes väldigt ooskönt!? ;)
kom hem till jennifer vid 4, men vi bestämde oss o gå över till grannen o efterkröka.
så blev väll umgås med han, niklas, jennifer och ngra till där och dricka, men rövin? ne.
mådde inte ås jävla bra när vi kom hem efter några timmar, och vakna halv 11 o mådde skit.
fast ja lovar de va värt de, galet skoj igår.. och riktigt glad de du gjorde :D eiiii.. fler gng!

idag har blivit skönaste dagen på länge, åkte hem vid 4 kanske, käkade och blev film.
sen så somna jag i 2 timmar, vakna av massa ringande på lurN, sen somna ja om ;D!
har spelat sänka skepp med brursan, lite jag vann :D hade 6 skepp kvar när ja sänkt alla hans ;)

aaaja, nu sitter jag här, funtar på o glo på någon långfilm, inte direkt trött så.
så imorrn blire mellandags rea(stan) med några, hhehehehärligt, hörs då!

pysss /E

Kommentarer
Postat av: vinne

rätt åt honom ;)

2008-12-27 @ 00:27:05
Postat av: jonas

oskönt med gratisfylla skrytarn ;)

2008-12-27 @ 15:14:51
Postat av: SB

SV ; JAG VET haha herregud han är så jävla rolig! :'D

2008-12-27 @ 23:55:44
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0