helg

nu är klockan snart 17, och jag är fortf lika sliten.

och ja nu fortsätter jag lite här, får konstiga samtal, från typ nyköping och kiruna, vafan?
gårdagen blev som sagt lyckad, roligare än jag trodde faktiskt, trevligt med mina bruds!
sen hände väll en massa annat, men de behöver vi inte gå in på vaaa..

har iaf lite roligt åt dehär, just dig ja.. som säger för mkt, för ja får reda på d efter högst 1 dag.
de som hände idag tyder ju också på ngt, när hon ringer mig o berättar :)
skön du är kvinna, och massor saker som sagts som jag inte ens nämnt, vilket är lite kul.
jag fick inte tro på de alla sa som du sagt, men du kan tro på de jag "sagt" hrhrhr, wooah. D-M


nej, vetu att jag tror jag just käkade världens goaste mat
- fläskkarré, potatis, grekisk sallad och beasås.
och äckligt mätt blev man också rå, så får tchiilllaa framför datorn ett tag då, sen åker jag. 

mm, mer om de här senare, pusspuss /E

skriver nu klockan 12 och någonting på lördag MORGON för mig.
men tröttt och sliten vaaa?
och du din jävel bajtar allt liksom, fifan ... egna ord vaaa?
lite kul igår då, trevligt med förkrök hos josse och sen tommy.
sen mot 10 tiden gled vi vidare till thomas, ookul liksom ;)
även stan o träffa alla härliga people, hrhrhr.
jag skriver mer sen, för nu ska jag vila, sen blire fagersta!!!!!!
hör av er :):):)
:*

Kommentarer
Postat av: lindeblad

fixa blogg åt mig med ? ;)

2008-12-07 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0