söndag den 7 dec

oså fortsätter vi skrivandet nurå, kl 21.45
ledig imorrn, och ska julhandla och shoppa med bästavän!
sen ska även 3 andra babes med, hjärtus vaaa.
blir att dricka te nu, för min hals dör en aning nu efter all skit.
jag skriver mer imorrn, puss;*
/E



ny dag, nya framsteg vaaa?
har jobbat hela dagen, helt jävla slut eftersom jag snackade med alme till efter 3..
och som tur var så va inte bara jag övertrött, emelie och johanna va lika flumm som mig, hah!
så gick väll fort ett tag, och hade världens rush från kvart över 2 till 4, gaaalet!

nu har jag fixat karins header, så karinpersa.blogg.se då, och hon ville ha den enkel, så..
men skönt att jag ska plugga nu, sen sova!? åååhru sjukt trött ;s
och gubbfan, bete dig ;D! ta åt dig vaaa.

liiiite man längtar tills nästa helg då, först lussebandy med jenniferH, onåra, kika lite o heja ;)
sen så blire lussevaka hela natten, och sen på lördag äre lussecupen i fagersta, härligt!

Kommentarer
Postat av: SB

SV ; visst var den;) , tackar babe! hahahah jo jag vet,

men hon tänkte inte ens komma , men jag och elin tjatade som fan, så tvingade vi med henne :'D

<3

2008-12-07 @ 23:38:24
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: andreas

vi ses där på fredag då ;)

2008-12-07 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0