19/5

dålig dag, bra dag, dålig dag, bra dag! både och denna dag faktiskt men mest dåliiig.. haft så mkt att tänka på och så stressigt så jag vet inte vad. efter skolan var jag med viccis och matildus :) vi gick ner på stan och solade, sen käkade dom pizza medans ja kolla på :O:P sen tog jag bussen hem dååårå..
har försökt pluggat sen ja kommit hem - med psykologi, vilket jag tydligen har IG i, och måste klara nästa prov för att få G! :( och alme däremot var helt överlycklig över ett IG medans ja och cribbe surskratta lite ;s hah!

och tänk om jag kunde bli så brun som min bror blir efter en gång i solen.. medans jag aldrig blir brun:O solar nog fan för att de är skönt, för jag får ju aldrig färg ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0