det fortsätter..

för de första känns allt heeelt jävla meningslöst, vafan äre som händer med mig? :S
skulle gissa på att det var mina nya p-piller, men jag vet inte.. i alla fall så mår jag illa och har ont i magen hela tiden, jag blir sur och ledsen för de minsta lilla, och andledningen till det är att mina närmsta och familj inte är som förut, helt annorlunda som om jag gjort något fel? men neey det tycker jag inte! bara efter att dom gjort/sagt något först..
för de andra så saknar jag min älskling otroligt mkt och hoppas på att träffa honom imorrn!<3

nåååååååååja, nu ska ja inte klaga, för jag ska ju snart kolla på en schysst film sen blire väll chilla och sova ist för plugga =D glömde ju alla mina saker i skolan..

image5

Kommentarer
Postat av: emma

så söta

2008-05-12 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0