helgen

nu hare gått nåra dagar sen jag skrev.
så jag tänkte skriva lite om helgen lixom...

fredags: först skola, glida hem och fixa mig lite.. sen blev de hem till marc och vänta på att alme eller han skulle komma =P
sen ferrrrree där, sen ut till söderbärke till ngn filur och hälsa på emma b.la ;D
senare gled vi tillbaka till fagersta (ja, patrik, marc och emma) och sen kom emmas brorsa och hämtade oss i Fagersta och vi slaggade hos emma i Avesta ;D



lördag: jag åkte hem till Fagersta igen, bytte kläder, duschade, mötte alme, klippte almes hår(:P), hann träffa michaela lite
sen åkte jag med bussen tbx till Avesta, mötte älsklingen och sen hem till kära familjen och de blev en väldigt lyckad kväll! första gången jag sett min pappa så snäll på länge :O och för övrigt så gillar jag min pojk väldigt mkt <3

nyklippt                        OCH               världens sötaste
söndag: vaknade vid 8 tiden eftersom dan skulle upp och käka innan han skulle iväg på match, så vi gick upp då och sen när han åkt, vid halv 10 tiden somnade jag om, sen vaknade jag runt 11-12 och gick upp och kollade på tv.
sen åkte jag ner till stan och  solade, sen hem till älskling och sen hem igen på kvällen
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0