27 november

torsdag idag då, och segaste dagen i skolan, förutom tisdag :)
jag har nyss haft svenska, och nu har jag valbara..
innan lunch hade jag tråkigt i skolan så jag ritade lite i flash ;D
dfgsteg 1, och steg 2 ty
okuuuuuuuul o rita fan ;D om jag bara vore lite bättre, aja första gången iaf.

nej, ikväll är det öppet hus och jag ska stå i fotostudion och fota och även printa ut..

förövrigt, trött på just dig jaaao, duvet inte hur de såraaaaaaaar.
och nu så ska jag jobba lite MDU..
;*
/E


Kommentarer
Postat av: angelika

snyggt´ju :D

2008-11-27 @ 14:47:01
Postat av: Cattis

Snyggt ;)

Du är så bra på allt me bild ju :O :)



SAKNADE DIG !

2008-11-27 @ 20:21:02
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0