8 november..

ja det är sjukt de här!
kvällen igår kunde ju inte blivit bättre, men dagen idag kunde inte varit sämre.
tack ni som lyssnar liksoM!
och aldrig ska jag lita på någon som dig igen, aldrig.
jag litade på det du sa, men hade fel. byyyyyye

hold on little girl, show me what he's done to you
stand up little girl, a broken heart can't be that bad
when it's trought, it's trought
fate will twist the both of you
So come on baby, come on over
let me be the one to show you






imorrn blire jobba, drygt som faen alltså!
inte ett dugg pepp, men vem blir de av o jobba?
haha, aja ska nog snart försöka sova om jag kan..
först blir det att glo film med mami sen nannna kudde.
hörs då!
 vghg
;*
/E

Kommentarer
Postat av: carro

något som har hänt vännen? :/

2008-11-08 @ 23:38:49
Postat av: flora

<3

2008-11-08 @ 23:48:03
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: jessika

jag finns!<3

2008-11-09 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0