decide..

nu har jag legat i sängen hela dagen, så blev att sätta mig här en stund iaf.
klockan är väll närmare 00.00 och jag är trött, fast jag legat hela dagen.
jobbigt det kan vara att va sjuk liksom ;/ .. & jag saknar dig, mmmmmh.

jag har bestämt mig att sluta röka, fast fester gills inte! så..
jag hoppas faen att jag klarar det nu, så de inte blir misslyckat som d andra ggrna.

känner attt jag behöver ta en paus från bloggandet nu.
eftersom jag inte är pigg nog, och har en massa framför mig..

så hörs väll till helgen eller något! ..
;/E

Kommentarer
Postat av: Jessica

noerd, börja pigga till dig så att du kan blogga :K

2008-11-19 @ 07:31:02
URL: http://jessicatn.blogg.se.
Postat av: jaime

ååå love you gumman! hoppas du blir bättre:)

2008-11-19 @ 17:26:30
Postat av: Nathalie

ingen lång paus från bloggandet hoppas jag? :)

2008-11-19 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0