haaey you!

kom nyss hem från jobbet dåååå..
gick segt som fan idag, tänkte på en massa annat och så.
så snackade väll med min bästa i tele ett tag när ja tog paus.
aja, mot slutet gick de väll ändå rätt fort, jobba ju med inger så ;D!

nu ska jag väll försöka sätta mig och plugga natur..
blir och kolla på internet, för glömde dock boken i skolan ;/

sen blir dt springa på bandet och sen soooooova!
skriver sen om jag har lust :)

You're the kind of friend who always bends when I'm broken
Like remember when You took my heart and put it back together again
I've been wasting time with clueless guys But now it's over
Let me tell you why I'm through I've meet someone new Who's just like you

rrrrr
;*
/E

Kommentarer
Postat av: michaela

du är bäst baby!

tur att du folk som bryr sig :)

älskar dig<3

2008-11-09 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0