jaaaa

blev hemma från skolan idag då, mensvärk, illamående.. jätte roligt.
har legat i sängen/soffan hela dagen, och nu sitter jag här.
h
har fått i mig 3 glas mjölk idag, m mm mmh<3
så blir väll och ta någon macka snart iaf :)
jag ska väll tänka igen lite saker, plugga, och snacka med alme som vanligt, hrh.

och imorgon fyller man år? helt sjukt, känns inte så, fast inget o längta till heller.
vet liksom 2 saker jag redan får i present, så känns lite värde ;D!
iaf så blir det att stanna kvar i avesta/skogsbo imorrn och firas..
sen åker jag till mami på torsdag istället där resten av släkten kommer, heee.

och du? synd dehär, men glad att vi kan vara vänner liksom(K)

skriver liiiite mer sen om jag har lust för nu ska alme ringa!
/E

def


Kommentarer
Postat av: jessica

krya på dig!

och jag finns för dig<3

2008-11-04 @ 17:28:34
Postat av: jaime

något som hänt vännen ? :/

2008-11-04 @ 18:04:10
Postat av: jag

nejrå, elr tar de sen :) <3

2008-11-04 @ 18:59:19
Postat av: adina

fin blogg du har :)

kul och läsa, hoppas allt är bra med dig!

2008-11-04 @ 19:28:35
URL: http://adiinaaa.blogg.se/
Postat av: annas

krya på dig! :)

2008-11-05 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0