kväller

snackar med min bästavän i tele nurå, hört lite stuffss liksom!
och haha minnen från detta år kanske, & vi från 12 år i sträck.
 och om du läser något jag skrivit här, så tar du åt dig?
då måste du ju alltså gjort mig något, eftersom du bryr/tar åt dig.
goddamn asså, jag har väll andra, rätt många andra än bara er?
plus att gäller de en, varför ska då fler hålla på?
"du kommer förlora dom få du har kvar" få? då känner ni inte mig.
och som du brukar säga, jag nämner inga namn, de listar ni själva ut.

nästan skrattiiiss eftersom vissa inte kan vara sig själva.
utan måste gilla någon som den andra gillar
eller ogilla någon som den andra inte gillar?
va ääääre här? :D hha.

och nu är jag hos min baaaabbee och chillar.
blir styra upp lite saker inför imorrn, liiiite taggad liksom ;D!
har ju så jag klarar mig, sen mm m mmmh på det! (D)

senare blir det sova,  sen vakna och ge massage ;p
och gympa imorrn då, dans o grejer, oookul!

lite jag saaaaaknar den gammla bra mjussiiiccc'en


tack för mig denna gång .
;*
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0