lördag?

har varit sjuk hela jääävla veckan, så blev en lugn helg.
igår var jag bara hemma, träffade några, drog upp till marc senare.
blev lite film o bus med sötaste cornelia sen hemåt vid 2 tiden efter filmen :)

kunde inte sova inatt heller, kuk förkyldning.

idag så blev det jobb mellan 11 och 6, sjukt drygt men ändå kul!

& nu äre tele med alme, som snackar fast nu försöker hinna med bussen te sala,
kuuutarn alltså, 3 min från stan till station, daaaaemn!

sen så snorar jag för mig själv, och ska sätta på en rulle snart, sen blire vänta på N!

vi hörs sen ;*
/E


Kommentarer
Postat av: Almeeee

sprang på 2,5 min :D

2008-11-23 @ 15:00:28
Postat av: jag

okejrå

2 min och 30 sek! orkar inte ändra ändå :D

2008-11-23 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0