men klara jag det?

jag skulle vart hemma med familjen igår, myst oså.
men eftersom pappa somna, och de andra kollade idol (som ja inte gillar)
så gled jag in till stan endå, utan alkohol och knappt fixad.

aja möter nattis iaf, och så skulle jag ta med na upp till drougge.
där satt vi och chillfesta lite, fick i mig en hel del och sen kom lite fler.
blev dock inge bilder, elr typ 4 st men.. haha liksom

små skor? jenniferA &drougge bruuur!<3 foölk :)
gffgtyjgjf


träffade iaf liote folk på stan sen, och de skulle blitt käk , men köpte aldrig något
sen kom jennifer H till american och sen kom en snubbe med pizza.
sen helt plötsligt var han borta och lämnade pizzan kvar, hahahah.
så jennifer passa på och ta bitarna ;) träffade massa folk från nbg oxå, trevligt.

senare kom bladis och robban som gick med oss på stan ett tag,
sen så skjutsa dom hem oss lite senare, så kom väll hem runt halv 3.

rolig kväll blev det i alla fall i går ;D!




OCH
dom har fått nyyya frääscha bussar i VL, faktiskt åkt den mer än bara igår ;D
även i onsdags... så nu kan alla sluta klaga på att dom är så fula (a)
fgadf
hihihihi, om ni ville veta och se liksom ;D

Kommentarer
Postat av: bror

volim te <3

2008-11-15 @ 17:20:22
Postat av: jennifer A

hoho, usch vilken bild!!

2008-11-17 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0