sjukaste helgen..

igår lördag så skulle jag ju varit lugn, som hela helgen liksom.
men blev dock inte så igår igen, utan gled upp till marc först.
förkröka lite med boyzen behar, visar, marc, patrik, jaime, dino och chankie.
sen gled vi vidare till jennifer som styrde ferre för hon fyller 20 snart.

vi tröttna ganska snabbt, så jag chankie, patrik, marc o behar åkte te nbg med någon.
där vare iaf folk, va någon lokalferre! träffa rätt många kända ansikten.
sen även matildus såklaaaart som oxå skulle vart nykter i helgen :D
rätt roligt, tills de spåra utanför, fast de löste sig lika snabbt tkr ja ;)
& marc som skulle sparka i luften på skoj, råka ramla i backen, HAHA!
och de blev ett fint sååår i skallen alltså.
a

senare vid 1-halv2 tiden så drog vi tillbaka till fagersta, hrhr!
blev att dom kika in på dickens en snabbis, sen risbrogrillen.
och där blev d lite värre, men de är skitsamma.
mådde sjukt illa när jag va påväg hem runt 3 så slockna direkt sen.



och halv 8 imorse vaknade man som man somnade.
och kunde inte somna om heller, så va skaapligt sliten på jobbet.
fast va ju inte ensam liksom, emelie&johanna va ju oxå ut igår ;D
liiiite flumm idag då, tror jag aldrig haft så kul på jobbet, haha!
johanna med sin ..... någonting !
ss
slutade vid 5 tiden och drog hem och softa tills emelie kom.
sen drog vi till lastella och kääääääka!

förövrigt så funkar inte bdb för mig, och min dataskärm är rosa!!! :(
aja, vi hörs väll sen, för nu ska jag kika på tv :D
PUSSS ;*
/E

Kommentarer
Postat av: Frida

Rosa is tha shiet XD Har svag misstanke om att din dataskärm kommer ge upp totalt snart XD

2008-11-16 @ 21:58:54
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: jennifer A

fräsch dammsugare

2008-11-17 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0