aboow

sjukt längesen jag skrev nu då!
känns som om jag måste skriva lite, men har inte så stor lust..
i fredags åkte jag hem till issa efter skolan med henne och sara :)

vi käkade, chillade ett tag sen duscha och började fixa oss!
efter några timmars smådrickande va issa och sara lite rund om fötterna medans jag bara va social helt enkelt ;D
men vi drog iaf till korskrogen vid 8 tiden och va ju lite folk när man kom iaf, mest mot 10 tiden ;)

blev massa knas imellanåt, men skoj hade jag iaf :*
åkte till jessica och rickard vid 1 tiden och va sjukt nere då eftersom min bästa vän ringde och berätta saker :(
men eftersom dom är så gaaaaaalet trevliga så fick dom mig på bättre humör!

lördags blev chill med de bästa, lira poker och massa andra spel, drack lite vin och va social liksom!
senare på natten drog vi ut till någon spökskit och ja lovar att jag va så jävla rädd att jag rökte,rökte,rökte hela tiden, HAHA! men ruuuligt iaf.. somnade väll runt 4

och blev väckt halv 11 idag och skulle hem kvart i :S:D haha crazy.. varit vaken sen dess :D'
varit ute och gått med sara och linus och haft det trevligt.. även kikat på filmen 1408, lite knasig men .. bra :)

nej nu ska jag nog logga, ner och duscha, sen packa och sova .. finns på mobilen.
 :* / E

Kommentarer
Postat av: emma

fett skoj helg!! men nu får du festa med oss i fagersta snart baby! puss älskar dig

2008-10-13 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0