det kommer och går

dyster dag, kändes som om hela avesta var nerstämt ;( hur sjukt som helst..
iaf så har jag varit på sista lektionen idag- massage! låg så himla mkt efter så var tvungen att gå.
sen så drog jag hem, och det första man måste göra är att klippa gräsmattan, som ja igentligen skulle gjort förra veckan :$ men var lite för seg för det då. a iaf, tog väll drygt 45 min, eftersom gräsmattan är lite större en en liten gräsplutt.

när jag kom in, var jag tvungen och fixa tvätten egentligen, men eftersom jag skulle ner och kolla på minnesstunden för adam så blev det inget. Kom dit lite sent, men var fortfarande folk kvar som sörjde :( sjukt att någon så underbar människa ska försvinna sådär. Så många som verkligen gillade honom! r.i.p

efter det så drog jag och Frida till coop och köpte cola & choklad :S hrhrhr :$ sen satt vi oss inne i opensun och värmde oss :D fett skööönt...

och nu sitter jag här, och tjockar mig framför datorn.. ska alldeles strax ner och duscha, sen försöka sova.

hejdå så länge:* /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0