....

roligt, sitter här hemma nu och ska ta hand om linus.
går inte direkt bra med tanke på att man har annat i tankarna nu..
ska han klara sig eller kommer han lämna oss ? känns jobbigt alså..

så idag blir det nog inge pluggande, även om jag skulle behöva.
går inte och tänka, och jag är skakis i hela kroppen..

hittade iaf lite kläder på stan idag, köpte även nya leggings/jeans fast i annan färg, LILA! :O
aja, lär väll prova något sånt ibland oxå, va rätt schysst färg iaf..  sen blev de annat köpt.

men nu kan jag inte skriva så mkt mer, skriver väll lite mer sen, om jag orkar..
 
puss;*
/E

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: eh nu ska vi inte vara negativ här ;)

ey , visa vad du köpt,skulle gärna vilja se vad det är för jeans leggings du skrivit om haha :P

2008-10-22 @ 19:02:17
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: jag

absolut :)

men har såna svarta, gråa och nu lila ;D!

de ser ut som jeans fast är modell av leggings, SJUKT sköna vill ja lova, och snygga oxå!

229 :- på VM

2008-10-22 @ 20:09:39
Postat av: amanda

okej, ska till avesta på lördag så får väl kika då. Finns dom kvar iaf? :)

2008-10-22 @ 20:17:07
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0