FREDAG HELA VECKAN:*

yeh, idag äre fredag, sooooft asså :D
sitter i skolan, har nyss haft gympa, LIFT IT -
imorse tror jag att ja vaknade på fel sida alltså, hade ont i magen och mådde illa som fan..
sen vid kvart över 7 tog jag mig upp och hoppade in i duschen och duscha håret och sen föna de och platta.
 efter de va kl kvart i 8 och jag var tvungen o springa till bussen.. först klä på mig då, sen tog ja snabbt listerin i käften eftersom ja inte hann borsta tänderna :(

blir och åka hem till Issa snart, då kan man duscha lite längre, fixa sig och tare lugnt.. skönt som fan!
sen blir det börja dricka hos henne, sen vidare till korskrogen :D seee yaah!

/E

Kommentarer
Postat av: jessica

va kul och träffa DIG gumman :)

skippa den andra nästa gång. hoppas vi ses den 7:de<3

2008-10-13 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0