liiite svårt..

..att komma på rubrik!
 
och sköönaste dagen idag då :D först vaknade jag tydligen vid 7, hade svarat på 2 sms.
men tydligen somnade jag om och vaknade vid 10 igen ;S haha..
så drog till skolan vid 12 tiden då vi började igen, med matte.

efter matten så hade vi MDU, och istället kikade vi film, ända tills vi slutade!
ganska soft liksom ;D SAKNAD hetter filmen, en deckare.

efter skolan drog jag hem till nattis och chillade, massa snack och skratt!
sen så laga vi MAKARONER, hehehehheh.. och sen gick  vi till stan och solade ;$
nu sitter jag här hemma med henne, skriver lite nu när de är reklam, för DH är på tv!
mm mmh ;) älskaaaa dh liksom!

sen blir de väll slå på någon rulle, och snacka sen sova :O:D om jag nu kan ..
PUSSS;*
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0