ouff

jag orkar inte .. min käft är cp, min tunga går inte o röra knappt och jag har feber och ont i huvve..
ändå är jag i skolan!? Och hungrig som ett svin är jag också, men kan inte äta, haha det är illa.
förstår inte hur alla som tagit hål i tungan stått ut med de här, även om de kanske inte hade feber oså, men asså.. smärtan!

haha idag blir det köpa drickyoghurt som ja kan leva på i några dagar, får väll duga iaf.. även om man blir helt slajmisch i munnen, hah!

sen idag när jag kommer hem ska jag nog bara ta dt lugnt, kika på tv oså..
iaf vad det känns nu så orkar jag inte vara med någon, för kan knappt snacka så bättre och vila kanske :)

och jag saknar min bästa vän, som fick mig att gråta igår när hon skrev det sötaste sms;et jag någonsin fått från henne tror jag,  tänk om alla fick såna där då skulle världen må riktigt jävla bra!
men duuueh, kom tillbaka till mig, du är för långt ifrån...<3







          aja, skriver lite mer sen, :* / E


Kommentarer
Postat av: Maggiemae

har du piercat tungan gumman? det gjorde väl inte så ont?

Jag började bara skratta ;D



och btw, det gör faktist ondare med blodprov!

<3

2008-10-01 @ 19:28:01
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/
Postat av: emma

det gjorde väll inte så ont? :D

värst efteråt. älskar dig gumman <3/emma nyberg

2008-10-02 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0