pain

uh, klockan är 21.00 och idol har precis slutat. Jag är sjukt trött efter skolan, och jag har även fått tbx min feber, känns great! Och jag har lyckats fått i mig en drickyoghurt och en mosad chokladboll sen igår klockan 12 typ.. känns ju iaf rätt bra att jag lyckats fått i mig något! jag säger bara att dt känns förjävligt i tungan just nu,..

ja, i förrgår och igår var jag ju med Madde, och det blev kika på tv och mysa, även solat .. och efter en gång sen maj så blev dt ju lite färg,(måste ju skryta lite) även lite från sommarn sitter kvar då.. Men nu.. är jag lika blek som sist :( blir väll och fixa vikten,´elr fixa hela kroppen lite innan nästa sommar.. även om dt är långt kvar, så kan man inte börja försent.

sg


nej, nu ska jag kika på tv och försöka vila så min feber går över tills imorgon så jag orkar gå i skolan..
/E

Kommentarer
Postat av: j

osöt och blek :$

2008-10-02 @ 17:50:08
Postat av: emelie

ge mig din kropp! du är hur fin som helst, inte tjock inte smal, perfekt :):):) /emelie n

2008-10-02 @ 17:51:12
Postat av: Alina

Var gärna med på gissa bilden tävlingen i min blogg! :)

2008-10-02 @ 17:57:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: madde kååå

(j) osöt och blek? sitter dina ögon är arslet eller? ;O ewe är hur söt som helst, och blek? därför hon har solrand..? patetiska tönt att inte skriva namn heller.

2008-10-05 @ 02:13:50
Postat av: isabell

precis, ewe är hur fin som helst!!

bara för du din tönt behöver sola för du är albino.

2008-10-16 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0