what a daaay..

somnar runt halv 2 och vaknar halv 8 och mår sjukt illa, uueh liksom..
så jag vilade ett tag för och se om det blev bättre, men vid 12 tiden så liksom kom de, growse!
men spydde bara en gång konstigt nog, men sen kom jag på att det var mensvärk,
för hade gaaalet ont i magen igår oxå... så inte så vääärst, men blev mkt bättre efter det .

sen vid 3 tiden åkte jag hem till Fagersta och umgicks med mami ett tag som va längesen;*

lite senare ringer alme och är ledsen för massa som jag inte nämner här, så jag fick en idé liksom..
pappa skulle ändå till jobbet (västerås) och hämta lite grejor så jag satt på mig liiite mascara,
för pallade inte sminkam ig med kladd o shiet, sen så åkte jag med honom dit och
träffade alme och umgicks med henne i 2 timmar.. sen åkte jag hem igen. free ride with him ;) tolka de inte fel!!!!!!! HAH

kul kan jag säga, va ju liksom 2 veckor sen ;/ tur att det finns mobiler..
noway att jag skulle klara allt utan dig annars!
biglove youknow <3

och när man väntar på tåget så kan man ha roligt ;-
 ddffhaaaaafaaa


hahahaha sammalika bilder va? men daemn, närbilder är så mkt  u and me!<3


Kommentarer
Postat av: sarapara

krya på dig gumman<3

2008-10-13 @ 23:43:34
Postat av: issa

fan va söta ni är älskling :D<3

2008-10-13 @ 23:44:23
Postat av: amanda

tog du en ridtur med pappsen din? hahahahahaha

nej skoja bara baby ;)

2008-10-13 @ 23:49:34
URL: http://ambelty.blogg.se/
Postat av: Larre

Gratis är alltid gott som sagt ;)

2008-10-14 @ 00:16:28
Postat av: alme

jag älskar dig mest my love <3

2008-10-14 @ 12:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0