fredags

börjar med att jag åker hem med bussen runt 1 och ska möta marc på stan i Fagersta :)
men vem ropar? jo jaime, ja vände mig om o var tvungen o kolla noga , och de va han :D sen när ja kommer närmar bilen så hoppar någon brud fram och säger HEEEEJ" vafan, blev helt chockad för där står alme min bästa vän :O det tog väll sisådär 5 min innan hon fick en sjukt stor kram av mig ;)

sen åkte jag och alme till avesta-skogsbo och börjar dricka och fixa oss lite, härj på bussen sen mötte vi emma och väntade på matilda och issa, sen drog vi upp till emma och fortsatte dricka :D

hade sjukt skoj kväll, orkar inte berätta allt i detalj, men tack brudar! mp2 <3

<3        klassss   

sen så drog iaf jag och issa hem till mig vid 2 tiden och slocknade väll runt halv 4 dock ;/ hah ändå, baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0