måndag

ja, då var nästan en hel dag till avklarat i livet :)
i morse var det ju så att jag hade problem och komma upp, ställde om klockan 1 timme till så jag bara kommer lite försent, men redan efter 1 min flyger jag upp och kom på att jag inte kan missa nå mer, för då får jag inte mitt studiebidrag.. så va ju dock tvungen och gå till skolan :(

dagen var seg, men massagen på slutet, var nog det skönaste jag varit med om på länge, till och med så att jag somnade i en kvart.. daemn!

nu ska jag alldeles strax kila upp till maddekåå och hennes lägenhet, efterlängtat!:*
inte träffat alla i fagersta på år och dar känns de som, fast de bara gått 9 dagar..

och imorrn gäller dt, nu när jag äntligen fått pengar och INTE är förkyld.. imorrn blir det att pierca tungan ;) åker till borlänge med isabell och kikar lite i kupolen och sedan drar vi till crossroad för hon ska ta sitt andra hål i tungan och jag mitt första.. ;p

/E.n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0