segaste söndagen

jobbigaste dagen idag.. vaknade 8 imorse och halvsov tills 10 sen låg jag och nattis och drog oss i sängen tills halv 11 .. sen skjutsade hennes mor mig hem, och ja mådde illa som fan idag.. så jag somnade om när ja kom hem..  sen vakna, somna om.. och gick upp halv 4 :| illa.. hur ska jag nu lyckas somna ikväll?

igår iaf.. dagen va helt okey, issa åkte väll hem runt 1 tiden, så jag käkade, tog det lugnt, kollade tv oså :)
sen vid 7 bestämde jag mig för att fixa i ordning mig, och kanske festa idag igen eftersom jag trots allt hade alkohol och inte ska dricka nästa helg... så vafan?
aa, bully ringer och frågar mig om det är något i avesta ikväll.. jovisst, i junovallen dit alla var välkomna :O hur schyrrre som helst ju!

började bråka med farsan, och en massa saker togs upp, och kvällen började ju inte så bra... så fick skjuts av min låtsasmorsa till domarhagen för skulle möta nattis.. men kändes som om jag behövde snacka med frida oxå så hon kom .. började dricka lite smått, sen kom nattis och vi mötta bully och arthur och åkte ut till Junovallen!

där ute fortsätte vi dricka och träffade på en massa sköna folk och även folk man saknat<3
jennifer, nattis och jasmin gjorde nog min kväll bäst, helt underbara och ni andra som tycker att ni fanns där, kan ta åt er :) :*

blev lite dancing och shakeande när man blev lite rund om fötterna, och dt var sjukt skoj för allt folk som var där liksom..
sen vid 1 tiden åkte vi till stan, jag, karp, kicko och juuunas .. sen efter vi kommit dit, så kom de flesta från junovallen dit och man träffade alla igen :D nice vare!

efter 2 någon gång så drog vi hem till nattis, för d blev lite långtråkigt ändå..
men kunde man sova? nej, folk ringde, sms:a och dryga .. men de villa ju bara träffas, hah! men hade ingen ork alls, var sjukt trött igår.. sen vare sova, och tack för kvällen igår alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0