7 april ~

men tjena brrr-vädret!
idag va de ju inte lite kallt, skillnad från igår då man satt och stekte ute i solen och fick färg.
det skulle bli bra väder idag, men får hoppas på att de klarnar snart ..

är ganska så lack, för jag har gått och blivit sjuk igen, och jag skulle tränat imorse vilket inte gick,
eftersom på vägen till avesta, så började jag hosta, kom även upp blod, vilket gjorde mig lite rädd.
så blir att gödda hemma idag, ut och ta en promenad bara, sen plugga lite med arbetsmiljö.

känns som att jag jobbar hela påsken, fan, har ingen lust alls.. men blir iaf utgång på lördagen!
måste bara säga att jag har fixat galnaste låtarna, och även styrt biljetter till en grej! ganska soft :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0