imorgon bär det av!

så sjukt fint väder!? jaaaa =)

imorse, klockan halv 5 vaknade jag av att jag trodde ja skulle spy.
låg och mådde illa ända tills halv 7, då jag beslutade att inte gå till skolan.
men vid halv 10 vaknade jag, pigg och inge illamående, så jag drog dit ändå (y)

nu sitter man här, och har nyss varit ute i solen och provat lite med kameran.
hur det blev i motljus, och med en skärm brevid osv, man kan se skillnad fan.

efter skolan blir det stan med några, och sen soooola hela dan varje da!
nej, men sen blir det och glida hem till jennifer, förbereda inför imorrn oså..
vi ska iaf handla lite mat och ta med, och sen måste vi kirra lite annat, sen mys :)

IMORGON drar jag och 9 brudar till, till kläppen ;D;D;D wääääy...
drar i hyfsad tid iaf, och kommer vara borta tills söndag, hoppas vädret håller sig!

hörs då, pussss och kram !
/Ewelina


Kommentarer
Postat av: amanda

ha så kul ;D vilka blire då?

2009-04-01 @ 20:05:19
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: maggie

hoppas ni hade kul gumman :)

snälla hjälp mig med min profil på bloggen.. har fuckat upp alltihopa.<3

2009-04-05 @ 21:20:14
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0