ny pool igen!?

nu har jag lust att skriva att långt inlägg, men det hinns inte så.. : )
igår blev iaf en chill dag hemma, kolla tv, fira sussi osv.
lite senare mötte jag ange och myggan och sen drog vi till honom.
efter ett tag där så kom det lite fler folk, och vi hade det allmänt trevligt.
aah, efter 3 timmar ungefär får jag syn på en stor jävla spindel, whääääk!
så jag och ange flyger upp och springer därifrån, spindlar är fan de värsta alltså..
och efter 1 min ligger 3 grappar på golvet och letar efter den :D:D gaalet..
sen vid 2 tiden drog jag väll hem ungefär, fick sällskap av ange och myggan
såklart kommer aina och stoppar oss, frågar en massa och idijota sig såklart.
men kom iaf hem runt 3 tiden och va hur jävla pigg som helst, så kika tv till 4.



idag ska jag iväg och grilla tydligen, eftersom 2 idioter ville ha med mig, aaahw!
nej men, ska möta olivia och kicko om några timmar, sen blire till roppin och grilla..
men jag blir nykter såklart, eftersom jag sagt att jag ska vara det till valborg, hehe.


för övrigt så prata papi och sussi om att fixa ny pool igen, fast inbyggd pool denna gång.
vi har bytt pool varendaste jävla år, kan vara lite drygt vaaa, och ärligt, så gillade jag de
2 sista, för de va lagomt stora och djupa för våran familj, men inbyggd blir lite mer chill :)
poolparty!? oooom..

nej, om man ska ta och hoppa in i duschen och fixa sig lite, jo det låter bra.
kan ju skriva lite mer sen, hörs då :*
/ewelina

Kommentarer
Postat av: ange

hahahah älskling <3

2009-04-21 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0