slarvigt inlägg

tjeeeenare!

skriver ett snabbt inlägg,
för blir för mkt att skriva om allt som hände de 4 dagarna i kläppen..
även om de kommer bli en massa nu, så är de inte ens 3% av allt :D


åkte då i torsdags som sagt, och kom väll dit vid 15-16 tiden kanske!?
sen kirra vi nycklar och de, packade upp och drog sen till jacuzzin och drack lite.
sen kommer de ut någon "idjot" med öl i handen och säger; kan ni dämpa er, vi försöker sova!
hahah, de va inge sovandes där heller, bara en jävligt dålig raggnings replik enligt oss :)
men ja, han kom o snacka och sen blev vi dit bjudna till deras stuga ..
så vi drog väll dit helt ofixade och rätt otaggade till o supa, men blev som de blev,
gratis fylla sitter ju aldrig fel liksom ;) blev sent och kom hem halv 7 på morgonen (ja,ep och j iaf)

sen så blev de väll att kliva upp 11 på fredagen, iiiingen höjdare direkt men hade trevligt i solen iaf =)
jag och J va inte så jätte pepp på att dra till after skin vid halv 4, så jag, hon och I blev kvar i stugan.
dom kom väll tillbaka runt halv 6 och då började vi fixa oss lite och gjorde i ordning mat o käka.
blev att dra till tranan (after ski) för de va kareokekväll där, så vi va alla pepp vaaa ;D
vid 11 tiden drog jag och 3 brudar till iväg med några vi träffa på där och vägen till dom va inte de bästa.
stor lång snö(is) backe, och vi fick för oss att åka ner på en lapp(?) så jag skrapa upp och brände hela ryggen.
har fortfarande stort rött märke och skrapsår, men vafan sånt som händer när man är i backarna ;)
drog iaf tillbaka till tranan vid 12 och då hade de kommit folk dit iaf, även dom från torsdagen så kul vare!
sjöng lite kareoke tills dom stängde, sen drog vi hem till oss och efterkröka litegranna och ja, ostabilt ..
klockan va 20 i 6 när jag kollade, och helt plötsligt vaknar jag av en blixt, och klockan va 10, haha!
men fredagen va verkligen helt klart den bästa kvällen på länge, och då skojar jag iiiinte! :D

lördagen blev de upp i backarna oså, va massa stek i solen där uppe, så galet skönt .
sen drog jag och ep och bada lite jacuzzi, och daemn va min rygg sved då :(
efter det gick vi och la oss utanför och solade, fick ju en liten rand och solbränna iaf ;)
jag kåll, I och en åkte in till "city" och handlade lite gött inför kvällen och efter de blev de after ski.
klockan halv 4 va stero där, och jäääävlar vilka grymma grabbar så sjukt :D http://www.stereolive.se/
efter deras uppträdanden va slut så drog vi hem och duscha och började dricka lite (ja, ep & j)
satt i stugan tills 11, då grapparna ville att vi skulle komma över, så vi gick över en sväng för o snacka
men blev dock kvar tills kvart över 4 på morgonen, låg o snacka till 5 och gick upp halv 8 söndag för o städa..
men vid 10 när vi satt oss i bilen och åkte hem, blev de pumpa sälen plågan med full bas och va glada ;D
kom iaf till fagersta på dagen, firade min mami som fyllde 37, grattis!
sen gick jag ut en sväng med madde och snackade, va allt för längesen, men trevligt!

nu orkar jag inte skriva så mkt mer, lägger kanske till något imorrn, får se hur pigg jag är då :)
puss och godnatt ;* /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0