avesta idag då..

tjaao guuurls and boyz!
har vart en sjukt trevlig och rolig helg, fastän det inte blev nå urf i år, får bli nästa då...
iaf, i fredags va jag med maddekåå, träffade marc o några en stund innan bara, trevligt.
sen drog jag och m och chilla vid ringvägen och snackade lite skit, va längesen vi sågs..
åkte iväg med j och åkte bil, haha hämtade upp och skjutsa folk, va nykter hela fredagen (y)

lördagen åkte jav och hämtade alme i västerås faktiskt, kom tillbaka vid halv 6 tiden på kvällen.
började fixa oss lite då, sen gled vi ut med marc och c. och sedan vidare till maddekå o umgås.
efter drygt 5 min, gled vi upp till branko som hade ferre, o vi som skulle vara nyktra,där bjöds de.
han hade trevligt folk från skåne med sig, sen va de vanliga folket där uppe och festade.
slutade med att vi kom hem rätt knalla båda2 på natten/morgonen nån gång, haha fast a var värst ;)
 nyktra & oseriösa va
 onyktra & leker seriösa?

söndagen blev en riktig chilldag för oss båda, och jag hade inget jobb att tänka på, så jävla skönt.
så vi chillade i sängen till ungefär 2 på dagen, sen gick vi upp och käkade, gick o handla sen hem.
käkade tacos på kvällen, omysigt liksom.. sen så kollade vi på film (crossroads ;) och någon på tv)
blev lite bärs på kvällen, sen gick vi ut och gick en sväng, o va övertrötta hela natten, slockna kl 6.

idag så drar vi iväg till avesta, men först så ska vi upp till antonio där jennifer och branko väntar..
blir väll umgås med dem ett tag, sen drar vi ikväll någon gång till avesta, blir skönt det i alla fall.

alme var stolt när vi hamna hos branko för hon såg fagerstaaa, wiho.


ciao♥ /ewelina

Kommentarer
Postat av: aaaalmeeee

hahahha fagersta mitt lilla bond ställe ;D

2009-08-13 @ 15:42:49
URL: http://almedinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0