bra avslut..

grym helg är allt jag kan säga. perfekt avslut på sommarlovet som slutar idag.
fredags så blev de ferre i avesta, redan sliten från dagen innan, så skulle bli chill ..
sen så kom några fagersta/nbg;bor till josse(somhadefest) och jag va med dom till kl4.
kom hem gaaaanska så onykter, och slocknade vid halv 5, och blev väckt halv 8 av papi.
in i duschen snabbt, klä på sig och åkte till sthlm och kollade på aik-kalmar, wääy..
och direkt när jag kom hem från sthlm, så fick ja skjuts till fagersta, och började fixa mig lite.
sen blev de upp till emelie med maddekå och marc senare. satt där och drack till rätt sent.
kommer inte ihåg så mkt mer av kvällen, men de va nice, även om de aldrig blev upp till b.
imorse så kollade jag och marc på män som hatar kvinnor,rätt bra med lite obehaglig sådär.
sen åkte jag jaime margarita och marc till nbg och käkade, gled runt lite och chilla, helt död.
och nu ska jag iväg ut och träffa några homies, sen blir det hem och sova på direkten! ;-D
ciao ;*/ewelina

inga bilder från helgen dock.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 22:11:18
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: bella

hahah dom va inte fräscha asså:S

2009-08-23 @ 22:27:42
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0