dålig uppdatering...

tjenaaaare. får bli ett snabbt inlägg och lite mer om allt senare eller imorgon.
jag har iaf haft så sjukt underbara/jobbiga dagar ända sen torsdags då d blev kryssning ;)
haft så jävla roligt och har helt enkelt glömt bort att skriva, bara lagt upp några bilder på bdb.
vilket jag nu kommer göra här också, mer om allt annat får jag skriva senare, riktigt KUL IAF.

kryssningen.........

2 svennar, 2 serber och en grek, lite kul vi hadeeeee..

så jävla rooooooligt på dansgolvet också, wääääy

och även efterfesten som varade till halv 9 på morgonen med b.la oliver&sarah.

mer små miniatyrbilder kommer tsm med texten, och allt det roliga jag minns att skriva om..
 
ciao så länge, nu drar jag upp till marc sen vidare till antonio efter en hård dag på jobbet.
 ;* /ewelina


Kommentarer
Postat av: patricia

blir de nå urf kvinna!? ;D

2009-08-02 @ 23:15:22
URL: http://patriciaar.blogg.se/
Postat av: mmadde

vi måste ta och ses någon dag :) <3

2009-08-03 @ 21:55:43
URL: http://mmaddies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0