from my homie, to my only..

godnatt, eller kanske godmorgon för vissa av er ...
klockan är strax fem och jag och alme kom hem från a för ett tag sen.

i måndags så blev det lite drickande först hos branko, med j, j och alme, tummen upp!
sen blev det det spela "vem vill bli miljonär?" riktigt kul, och liiiiite bra vi va då, hehe :D
vi gled även ut och åkte biiil, för vi alla är kära i brankos fina bil med feting basen, grrr.
så han fick skjutsa oss till avesta med trötta personer där bak, och pigga där fram ;D
 
jajaaa, väl framme i skogsbo så fortsatte jag och alme och supa lite, o lekte med brur min.
efter drygt en timme kom emelie över och umgicks med oss, blev spela gbg'arn med dom 2.
men till slut blev vi sugna på massa onyttigt så vi fick skjuts av nerv till 7eleven, blev handla.
de som hände där inne, de hände.. tur att jag hann gå ut va, hahah :-D ep + ab in my <3
kom hem till mig och vafan gjorde vi? hm, tror det blev film, musiiiiiiik och härj helt enkelt.


tisdags mådde vi toppen, haha slitna som fan men vi gick ändå upp i hyfsad tid tycker jag.
var menat att vi skulle till stan rätt tidigt, men alme hoppa inte in i duschen förns sent så NÄ.
ivarefall så kom kicko och olivia och hämta oss och vi åkte till stan och käkade på thai, mmh.
efter det så åkte vi till willys jag alme och olli.. handlade lite inför kvällen som skulle bli filmkväll.
och hade tappat mina nycklar, i kickos bil så han kom till mig och lämna dom som tur va...
sen så startade vi med att kolla på någon sjuk film där människor fick gift och tog självmord.
efter olivia hade åkt hem, så kom emelie på besök istället, haha och vi skulle kolla film först..
men så blev det inte, fanns ingen bra film på tv alls, helt ärligt. så vi spelade spel ist, TP :-D
klockan blev mycket och kom inte i sängs förens klockan halv 7 jag och alme, läskigt vare...

onsdag, dvs igår.. så var det menat att alme skulle åka hem till västerås och jag till fagersta..
men ist så blev hon kvar i fagersta ändå, eftersom branko eller jaime kör hem henne idag (y)
så vi drog till fagersta runt halv 9, och sen började vi pumpa musik och drog upp till jaime..
kollade på film, som va såjävlabraaaa.. den hette the knowing, ni har säkert sett den, men ändå.
va jag dia, jennifer, dani, alme och jaime där uppe.. och dom drog sen, och vi cyklade till servus.
lånade jaimes jävla cykel, som va omöjlig och skjutsa på och jobbig att bära upp och ner ;p
iaf, så blev vi kvar hos honom tills nyss när vi drog hem, snacka skit och lyssna på musik bara.


neeeee, nu ska jag försöka sova och slippa höras alme gnäll om att jag skriver så mycket ;-)

imorgon åker min bästavän hem, trist, men på fredag ses vi igen, då blire sthlm med de bästa!
iloveyoumoretheneverythingelseinthewholeworld babe!
ciao ♥ /ewelina


Kommentarer
Postat av: aaaalmeeee

kuuul hade vi alla fall :).

youandmetogetherforever

2009-08-13 @ 15:40:08
URL: http://almedinaa.blogg.se/
Postat av: amanda

du viktigt! vad heter låten som du har i titeln på inlägget? haha :D

2009-08-13 @ 22:07:11
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0