stan med blivande mami'n

jag fortsätter på detta inlägg så slipper jag komma på en ny rubrik, vilket jag suger på :)
klockan är just nu 00.45 och jag hann skriva ett snabbt inlägg innan jag åkte till sthlm ändå.
idag så träffade jag och alme, branko en sväng sen åkte jag till avesta och hon till västerås.
hann bara hinna hem innan min käre vän e.p kom över, sen blev de grillat med familjen+ep.
eftersom hon ska åka imorgon till sthlm, och i övermorgon till mallis så va de kul o träffa henne.
senare på kvällen började jag packa, men slutade med att jag och marcus drog till 7eleven ist.
men när jag kom hem igen vid kvart över 12, så fortsatte jag packa, och nu sitter jag här...
pusss och godnatt, vi hörs på måndag eller tisdag  (y)


happyface vaaaa. nej, dags att försöka sova kanske.. ciao /♥ewelina

haha, segt att jag vaknade för 2 timmar sen, och alme vaknade nyss, hahaha..
nu väntar vi bara på att b eller j ska vakna och höra av sig, så vi kan åka till v-ås/avesta.
innan ska vi nog ner mot stan och ta en fika med emma, som snart får barn, ååh!

och bara så ni vet så fungerar inte mitt internet i avesta, och imorrn blire sthlm så..
hörs väll efter helgen någon gång. slå gärna en pling eller hör av er helt enkelt :*


♥/ewelina

Kommentarer
Postat av: Marju

shit va ljust ditt hår har blivit! :*

hittat någon praktik än sötnos? :)

syns snart i skolan igen va! :D

2009-08-13 @ 21:54:41
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: jelly

va en riktigt fin bild :)

2009-08-14 @ 00:33:41
URL: http://jenniegunnerfeldt.blogg.se/
Postat av: amanda

haha thanks ;D syrran har spelat den flera ggr men vägrar säga vad den heter lite smått irriterande kanske. Fast hittar inte orginalet på spotify nu bara för det ;S

2009-08-14 @ 12:04:16
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0