vit månad..

ingen uppdatering på länge, och kommer inte hända på ett tag förmodligen.
endast för att min data här har crashat sönder, jasvär jag ser inte ens vad jag skriver nu!
sen våran i avesta har virus så går inte o slå på, i värsta fall sitter jag på brooors data.
men nu tänkte jag bara säga att det blev ännu en super helg för min del, mkt festande.
sen vill jag även tillägga att jag ska vara nykter i en månad nu, så önska mig lycka till :)
btw så åkte vi och hämta alme i v-ås igår också, så fick umgås med henne ocksååå .

och alme, tack för du finns, du är värd det bästa

nu ska jag in och duscha och så, så ha en fortsatt bra kväll va :)
och imorgon då börjar min praktik på h&m som pågår 15 veckor framåt (y)
/ewelina

 
seriösaste jag va. PUSS!

Kommentarer
Postat av: bilal EL

walla så söta :)

2009-08-30 @ 20:18:18
Postat av: amanda

kanske man ser dig där inne då ;d

2009-08-31 @ 10:51:34
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0