det närmar sig 2010

shoo! idag så försov jag mig och även pontus så det blev inge avesta för det blev så sent eftersom vi skulle hinna med annat så vi åker imorgon istället. idag gick jag ut på en promenad med m ist, sen så träffa jag lite folk och sen har jag setat hemma sen 8 och bara tagit det lugnt, väldigt skönt alltså.. ångrar dock från igår att jag köpt så mkt onödiga saker efter jag fick pengar nu i jul, skulle ha sparat eftersom ja egentligen skulle gadda mig, men får göra de nästa månad om jag har råd.. då blir det "Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow" .. vart? det får ni vänta med och se. 


NU tänkte jag dra ut lite på tiden genom att göra en sån där lista..
2009 börjar gå mot sitt slut
här är en sammanfattning av ditt 2009!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
oj, de kanske jag gjorde, kasst minne?
Höll du några av dina nyårslöften?: nepp, men snart nytt år igen;)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: aa, emma♥
Dog någon som stod dig nära?: aa..
Vilka länder besökte du?: trivs i mitt sverige, hahaha skoja verkligen..men finland typ.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: hela sommaren!
Största misstaget?: håller jag för mig själv..
Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk är jag nästan året om, inte i huvve ;D

Bästa köpet?: hm, datorn eller systemkameran?
Vad spenderade du mest pengar på?: alkohol, cigg.. 
Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, det finns massor vill ja lova :)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: sommarplågan sexy bitch.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare konstigt nog..
Vad önskar du att du gjort mer?: uppskattat saker och ting mer än vad man gör..
Vad önskar du att du gjort mindre?: festat osånt kanske, haha
Hur tillbringade du julen? : julafton i skogsbo, utgång med vänner dagen efter. 
Blev du kär i år?: nejdu, ni känner mig.
Favoritprogram på TV?: weeds och desperate housewifes
Bästa boken du läste i år?: vikken läsa? ;)
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar till dator/kamera
Något du önskade dig men inte fick?: nepp
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: västerås med papi och alme ♥
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: det finns det nog...
Vad fick dig att må bra?: vännerna & familjen.. självklart!
Träffade du nya vänner?: en hel del faktiskt, plus gammal vänskap som ja saknat.
Förlorade du några vänner?: nej, men glidit ifrån vissa, inte förlorat.
Vem saknade du?: ingen speciell? saknar mkt vissa dagar.
Till sist, ladda upp en bild på dig själv från 2009:


Kommentarer
Postat av: ida

jag har tänkt länge på att tatuera mig med just den texten, den passar verkligen alla.. jätte fin. ha en trevlig kväll bruden :)

2009-12-28 @ 22:25:57
URL: http://md.blogg.se/
Postat av: jennipher

god jul & gott nytt år :)

2009-12-28 @ 22:46:05
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: amanda

fin bild ;D

2009-12-28 @ 22:54:44
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0