jag tror jag blivit shopping/pengakåt?

shoo! vet inte huuuur jäkla mkt jag handlat på slutet, både kläder, skor, köpt presenter, och nu en jäkla massa julklappar.. sen käkat ute 24/7.. förstår inte vart pengarna kommer ifrån!? äh tur man har mami och papi som oftast bidrar med någon liten slant när lönen och studiebidraget runnit ut. har inte lagt upp nå bilder eller skrivit ett skit av det jag köpt mot slutet, för känns som jag inte orkar med det, utan berättar bara om dagarna ist :). tänkte iaf visa skorna jag köpte förra veckan tsm med 2 klänningar& linnen vad jag kommer ihåg, sen idag köpte jag mig lite smycken, och en trikåklänning med paljetter som jag hade tänkt att ha vid jul.



och.. idag har jag busat lite med min lillebror på kvällen, helt crazy ibland alltså.
nu ska jag slagga tror jag, så jag orkar upp imorgon, börjar 1 ½ timme tidigare på praktiken:( och det 'är bara 3 dagar kvar, helt sjukt vad fort det har gått, vart tog dom där 15 veckorna vägen?! nej natti ♥

Kommentarer
Postat av: kungen

horskor :D

2009-12-09 @ 23:16:35
Postat av: emelie

har dom där skorna i cerise;) tack för inbjudan förresten :*

2009-12-10 @ 00:05:48
Postat av: amanda

den där klänningen har jag önskat utav min syster i julklapp ;)

2009-12-10 @ 19:24:28
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: emmeli

frääääscha!

2009-12-10 @ 20:05:52
URL: http://emmsan.blogg.se/
Postat av: jaaaaaag

horskor!? what :S

och jaaa dom är as nice :D hrhrhr

2009-12-10 @ 20:09:44
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0