mkt att göra...

shoo! har verkligen haft en lång och dryg dag idag.. började halv 9 idag, för vi hade MBA möte med h&m, sen så började jag direkt efter det och slutade runt halv 6, och har verkligen varit dött där idag så har gjort om massa bord/hyllor och donat. direkt efter drog jag och solade för en gångs skull.. skönt som fan! efter de träffade jag lite folk och kom hem vid halv 9, då jag tonade håret igen, för färgen har halvt gått ur, och efter det blev det att packa, sen slå in massa julklappar .. så har varit stressad, sur och irriterad.. och så får jag mitt i alltihopa ett gulligt sms från min bästa alme, som direkt gjorde mig gladare :)
"i refrängen tänker ja på dig, de passar in så jävla bra - when you cry, i cry, i cry along with you. when you smile, i smile, i smile along with you" åh... lite jag älskar den där bruden som jag kännt i 14 år nu och umgåtts med så sjukt mkt att det är omöjligt att räkna dagarna. tänkte bara att ni skulle veta, fast det vet nog de flesta redan ;) haha.. nej, nu funderar jag starkt på att försöka sova, så jag kommer upp i tid imorrn. ciaaaaao♥

Kommentarer
Postat av: pontus

tänk om du skrev så till mig ;) hahaha skoja bebis<3

2009-12-10 @ 19:51:04
Postat av: jaaaag

haha cp! :) du kanske kan slå pling ikväll? hinner inte ses, haha pussvännen<3

2009-12-10 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0